Reservex | Kundtjänst
Sök

Meny
TV & Projektordelar
DVD/VHS/CD/Blueray
Receiver & Stereodelar
Fjärrkontroller
Skivspelardelar
Bärbart Elektronikdelar
Bilstereodelar
Kablar
Batteri & AC-adapter
Kyl & Frys delar
Tvätt & Tork delar
Spis, Fläkt & Ugnsdelar
Diskmaskinsdelar
Dammsugardelar
Dammsugarpåsar
Espressodelar
Kaffebryggardelar
Rakapparatdelar
Hushållsapparatdelar
Småvitt delar
Verktygsdelar
Erbjudande

 
Så fungerar Reservex kundtjänst

Hittar du inte önskad reservdel eller tillbehör efter att ha letat på websidan så kan du skicka en förfrågan genom att klicka här så svarar vi så fort vi kan, vanligen inom några timmar (max 48 timmar).

Om du har övriga frågor eller behöver kundsupport så är du välkommen att kontakta oss enligt nedan.

Mail: info@reservex.se eller via mailformuläret nedan.
Tel: 042-49 55 920

Kundsupportens öppettider:
Måndag - Torsdag: 9-17
Fredag: 9-16

Hör av dig så hjälper vi dig!


Mailkontakt
Ärende



Din e-mail



Meddelande



 


Vanliga frågor (FAQ) - leta svar här först
Bästa kund, nedan finner ni några vanliga frågor vi får samt svar på dem.
Vänligen leta efter svar här först innan ni kontaktar supporten.

1. Hur lång är leveranstiden på min reservedel?
SVAR: Det finns miljontals delar till alla produkter på marknaden och vi kan inte ha alla på lager. I normala fall kan vi leverera på bara någon dag men ibland måste reservdelarna beställas hem först och då kan det ta upp till 5-6 arbetsdagar att leverera från det att du beställde.

2. Min reservdel var restnoterad, vad betyder det?
SVAR: Vissa udda reservdelar är slut hos våra underleverantörer och de kan inte skicka den till oss direkt. Då kallas det att man restnoterar och delen levereras först när vi fått hem den. Alla kunder meddelas om detta och kan då avgöra om de vill vänta på leveransen eller inte.

3. Jag är ett företag och vill betala mot faktura men ha en annan leveransadress än den som organisationsnumret tillhör. Hur gör jag?
SVAR: Ring vår support för att ordna med alternativ leveransadress i detta fall.

4. Vad kostar frakten?
SVAR: Den kostar 39 kr.

5. Jag har letat på websidan men hittar inte reservdelen, vad gör jag då?
SVAR: Om du sökt på ditt modell nr i sökrutan men ändå inte hittar rätt så gå till sidan för Reservdelsförfrågan. Där kan du enkelt klicka dig fram till vilken produkttyp det gäller samt fylla i modellnr. Vi behandlar förfrågan och lägger upp artikeln i webshopen om den finns. Därefter kan du gå in och titta på den. Det kostar inget att fråga och det finns inget köptvång.
 
Varukorg


Varuvärde: 0 SEK

Till kassan Töm korg

Våra fördelar

Stort utbud
Vi kan leverera delar till de allra flesta märkena.

Bred kunskap
Vi kan reservdelar, både till hushållsmaskiner vitvaror & hemelektronik.

Låg frakt
Endast 39kr i frakt.

Reservdelsförfrågan
Hittar du inte din reservdel skall du skicka en förfrågan genom att klicka här.

Vi levererar till
SverigeDanmarkFinlandNorge

Våra betalsätt
VisakortMasterkortFakturera mig

Vi levererar med
PostenDHL


Nyheter
 









http://www.reservex.se/sok.asp?sok=obh%20nordica&rullist=



http://www.reservex.se/sok.asp?sok=moccamaster&rullist=