Sveriges största utbud
Reservdelar och tillbehör
till över 300 varumärken
Låg fraktkostnad
39 kr i frakt och
fraktfritt över 700 kr
Reservdelsförfrågan
Vi hjälper dig hitta rätt
med Reservdelsförfrågan
0
Kundtjänst
Använd sökfunktionen och sök med modellnr eller produktnr.
Det går också bra att lägga till benämning eller varumärke om sökresultatet blir för stort.
Exempelvis 6620 OBH Nordica.

Klicka här om du behöver hjälp med att hitta modellnumret för vitvaror.

Fraktavgiften är 39 kr.
Det är fraktfritt över 700 kr.
Leveranstiden är vanligtvis 2 till 6 arbetsdagar beroende på lagerstatusen.
Vi kontaktar dig om vi inte skickat din beställningen inom 6 arbetsdagar.

Notera att vi inte tar emot reservdelsförfrågningar via email eller telefon.
Klicka här för att göra en reservdelsförfrågan.

Email: [email protected]
Öppetider: Måndag - Fredag kl 08:00 - 17:00.

Telefon: 042-4955920
Öppetider: Måndag - Torsdag kl 11:00 - 12:00 och kl 15:00 - 16:00.

Notera att vi inte tar emot reservdelsförfrågningar via email eller telefon.
Klicka här för att göra en reservdelsförfrågan.
Vanliga frågor (FAQ) - leta svar här först
Bästa kund, nedan finner ni några vanliga frågor vi får samt svar på dessa.
Vänligen leta efter svar här först innan ni kontaktar supporten.

1. Hur lång är leveranstiden för min order?
SVAR: Det finns miljontals delar till alla produkter på marknaden och vi har endast en bråkdel i egen lagerhållning. I normala fall kan vi leverera på bara några dagar men ibland måste reservdelarna beställas hem först och då kan det ta upp till 5-6 arbetsdagar att leverera från det att du beställde.

2. Min order har blivit restnoterad, vad betyder det?
SVAR: Ibland har en vara sålt slut hos underleverantör och de kan inte skicka den beställda delen till oss direkt. Då kallas det att man restnoterar och delen levereras först när vi fått hem den. Alla kunder meddelas om detta och kan då avgöra om de vill vänta på leveransen eller inte.

3. Vad tar ni i fraktkostnad?
SVAR: 39 kr i fraktavgift.
Det är fraktfritt över 700 kr.

4. Jag behöver ett kvitto på min betalning.
SVAR: Det är klarna som tillhandahåller kvitto på betalningen, logga in på www.klarna.com eller kontakta deras kundtjänst på emailen [email protected] eller på telefonnumret 08-12012010.